Top latest Five وب مهر Urban news

Wiki Article

اینک در آستانه روز جهانی قدس، حزب اعتماد ملی ضمن گرامی‌داشتن یاد امام راحل(ره) و این روز بزرگ توجه ملت بزرگوار و رشید ایران را به نکات ذیل جلب می‌کند:

دكتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در بازدید از سایت آینده در گفتگویی مشروح به پرسشهای خبرنگاران آینده در موضوعات مختلف پاسخ داد.

مهدی میردامادی را هم ساعت ۲:۴۵ بامداد پنج‌شنبه در خانه‌اش گرفته‌اند. مهدی میردامادی پسر محسن میردامادی، دبیرکل حزب مشارکت است که بیش‌تر از ۹۰ روز است در انفرادی است.

WebMER (Internet-enabled Least Escalations Necessities) collects user facts via a World wide web-centered interface. The purpose of this Instrument should be to simplify the whole process of accumulating problematic information of McAfee products and solutions mounted on the buyer’s Laptop or computer.

اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

تاسف آورتر آنکه آگاه شدیم پرونده آقایان عبدالله مومنی و احمد زیدآبادی در اختیار قاضی مسئول فجایع بازداشت‌گاه کهریزک است؛‌ فردی که نه تنها به رغم ادعای دروغگویان، به دلیل مشارکت در جنایاتی بی سابقه، از کار برکنار نشده است بلکه ناجوانمردانه‌تر از پیش به آزار خانواده‌های مظلوم و ستم‌کشیده زندانیان سیاسی می‌پردازد.

در جلسه روز پنجشنبه ی نمایندگان خبرگان با رهبری ، آیت الله شاهرودی، رییس پیشین قوه قضائیه ، تهیه درخواست مذكور را به اطلاع ایشان رساند كه با مخالفت صریح رهبر انقلاب مواجه شد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه گفت: یکی دیگر از دستاوردهای مثبت من در انتخابات و در مناظرات تلویزیونی، ارائه برنامه و راهکارهای توسعه کشور بود.

با سلام خدمت تمامی کاربران عزیز اسکریپت ها بازم در خدمت شما هستیم با یک قالب فوق العاده زیبا و حرفه ای ایرانی که امیدواریم نهایت استفاده را از آن ببرید.

حجاريان، عطريانفر و شريعتي همچنين در اين ميزگرد به سؤالات صريح مجري برنامه درباره علت واقعي تغيير نگرش ها و ديدگاه‌هايشان و روند سريع اين تحولات فكري رو به رو شدند و به تشريح علل و چگونگي اين تحولات فكري و نظري پرداختند.

همانطور که مستحضرید اینجانب در پی انتخابات پرشبهه ریاست جمهوری اخیر و پیامدهای دردناک و نگران کننده متعاقب آن، نامه های متعددی را به مقامات مسئول نوشته ام تا برخی نکات، انتقادات و اعتراضات را با مسئولان امر درمیان گذاشته و هشدارهای لازم را به آنها داده باشم. آخرین این نامه ها نیز خطاب به شماست که به تازگی قبول مسئولیت کرده و بر صندلی قاضی القضاتی تکیه زده اید. و اکنون من شرح جلسات خود با نمایندگان جنابعالی و برخی مسائل حاشیه ای آن را که به پلمپ دفتر شخصی و حزبی من منجر شد با شما در میان می گذارم تا به وظیفه شرعی و ملی خود عمل کرده باشم.

متن کامل اظهارات آقای دستغیب به نقل از "سایت رسمی" ایشان به این شرح است: حضور محترم اعضاى خبرگان رهبرى سلام عليكم

.. براستی چه شد آن روزها ... آن روزهای زیبایی كه اسم شان را بگذاریم رویاهای سرزمین من ، سرزمین ایران... انگار جنگ واقعی كه پر از كینه است الان دارد اتفاق می افتد ... كسی آن موقع به كسی تهمت نمیزد ، همدیگر را متهم نمیكرد .

به خاطر اینكه آنقدر فشار و محدودیت ایجاد كردند كه حتی اگر اصلاح‌طلبان بتوانند كاری انجام دهند الان صلاح نمی‌بینند كه وارد میدان شوند. در حقیقت این حركت خودجوش و مردمی بود.

Report this wiki page